Name:
Location: Bucuresti, Romania

Saturday, October 21, 2006

Viata nu e simpla... trebuie sa te adaptezi, sa inveti mereu, sa prinzi lucrurile din zbor. Voi stiti toate astea si nu vreau sa va plictisesc dar nu stiu daca va mai amintiti cum e la 3 luni. Mami si tati au uitat si nu stiu sa imi spuna cat o sa mai am colici, cand nu o sa ma mai doara dintisorii sau cand nu o sa ma mai trezesc noaptea... Asta cu trezitul ei m-au pus sa o scriu :) ... pe mine nu ma deranjeaza sa ma trezesc ca pot sa ma distrez la fel de bine ca si ziua... Ce-i drept, mami nu prea e in forma noaptea dar eu cred ca-i lipseste antrenamentul... sau somnul bun de dupa-amiaza... hmm... o sa ma lamuresc si o sa va spun. Ce stiu sigur e ca am implinit 3 lunisoare si sunt in plina forma... Si mami si tati sunt fericiti si eu ma bucur ca pot sa contribui la fericirea lor. Uneori nu trebuie sa fac nimic, doar sa fiu dragut, asa cum deja stiti ca pot sa fiu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home