Name:
Location: Bucuresti, Romania

Saturday, October 21, 2006

Acum ca am implinit 3 lunisoare, incep sa vad si eu lumea cu alti ochi... parca erau cam pe dos lucrurile si fara prea multa noima dar acum incep sa capete inteles... Nu intelegeam deloc de ce acasa vedeam doar tavanul iar afara doar cerul. Mi-am inchipuit eu ca trebuie sa fie ceva mai mult pe lumea asta. Nu m-ar fi cerut mami si tati de la barza pentru un tavan alb.
Alb acum 2 luni, alb acum o luna, alb si azi... chiar incepuse sa devina plictisitor, si ma gandisem sa le zic macar sa mai schimbe culoarea... . Dar probabil e un exercitiu care te face sa ai mintea odihnita... elibereaza-ti mintea... vezi alb... iar alb... mai mult alb... go blank. Si dupa aia ma trezeam peste cateva ore, odihnit ce-i drept...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home